Pages

Selamat Datang ke blog penuh informasi saya, dapatkan info tentang Pendidikan Jasmani dan Kesihatan di sini.. =)

Teks2

Jumaat, 18 Mei 2012

Coretan Aluan





           Salam perkenalan kepada sahabat-sahabat blogger, izinkan saya memulakan bicara kata dengan serangkap pantun.. =)



Lompat-lompat tali,
Lompat cepat-cepat,
Hidup biarlah berilmu,
Agar diri sentiasa selamat..

=)




      Ilmu yang ada cuba saya kongsikan kepada anda, kerana setiap yang baik saya kongsikan akan memberi ganjaran pahala kepada diri saya,mudah-mudahan. Teruskan mengikuti penulisan blog saya ini dan menjadi pengikut saya.
=)

Blog ini saya reka khususnya untuk berkongsi ilmu tentang salah satu subjek di institusi pendidikan di Malaysia, iaitu Pendidikan Jasmani dan Kesihatan atau akronimnya disebut sebagai PJK..

Kandungan ini merangkumi keseluruhan tentang silibus PJK ini dan saya akan cuba terangkan dan huraikan kepada pembaca berkenaan subjek ini..

=)




Diharap pembaca dapat memahami apa yang disampaikan oleh saya..






Bersama tingkatkan kecergasan diri demi menjamin kesihatan di masa hadapan.. =)

0 comments:

Catat Ulasan

Pengikut