Pages

Selamat Datang ke blog penuh informasi saya, dapatkan info tentang Pendidikan Jasmani dan Kesihatan di sini.. =)

Teks2

Sabtu, 19 Mei 2012

E-Book untuk anda.. =)







=)

Alhamdulillah masih lagi berkesempatan untuk saya meneruskan penulisan blog saya ini..
Harapannya anda masih sudi mengikuti penulisan saya ini..




Pada Post kali ini, ingin saya kongsikan dengan anda semua E-Book permainan yang terdapat dalam Pendidikan Jasmani dan Kesihatan. Anda semua boleh muatturun ataupun dalam bahasa inggeris "download" dengan percuma.


Dalam setiap E-Book itu, anda boleh membaca maklumat berkaitan sukan tersebut..

Hanya klik pada pautan yang saya senaraikan dan secara automatik E-Book itu akan dimuatturun ke dalam PC anda..








Diharapkan E-Book tersebut dapat memberi anda maklumat tentang sukan-sukan tersebut..

=)


Sebarang komen boleh anda tinggalkan di bawah..
Terima Kasih kerana meluangkan masa mengunjungi blog saya..

=)










Bersama tingkatkan kecergasan diri demi menjamin kesihatan di masa hadapan.. =)

0 comments:

Catat Ulasan

Pengikut